Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Mersin Valiliği
T.C. Mersin Valiliği
T.C. Mersin Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz İzin Vekalet Durumları Valilik Birimleri Resmi İlan Portalı Basın Kuruluşları Listesi Kent Özeti Mevzuat İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararları İl Protokol Listesi Tarihçe
  • MERSİN
    Şehrimiz Kent Özeti Tarih Kültür Turizm Nüfus Ekonomi Eğitim Tarım
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Resmi Yazışma Kılavuzu Kamu Hizmet Standartları Yatırımlar PERDİS-Performans Değerlendirme Sistemi Bilgi İşlem Arıza Takip ve Malzeme İstek Formları E-İmza Akıllı Kart Okuyucu Başvuru İşlemleri E-İçişleri EBYS, E-Otoban, E-Belediye, KEP Toplam Kalite Yönetimi Yerel Projeler
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İlanlar Basın Açıklamaları
  • İLETİŞİM
°C
12
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Mersin Valisi
      • Vali Yardımcıları
        • Dr. Mehmet Ali ÖZKAN
        • Kadir OKATAN
        • İrfan DEMİRÖZ
        • Ahmet ÇIRAKOĞLU
        • Murat Çağrı ERDİNÇ
        • Ahmet Gazi KAYA
        • Nevzat ŞENGÖK
        • Mehmet SOĞUKPINAR
        • Turgay GÜLENÇ
      • Kaymakamlar
        • Anamur : Bilal BOZDEMİR
        • Akdeniz : Zeyit ŞENER
        • Aydıncık : Sançar Batuhan KURDU
        • Bozyazi :Tuncay TOPSAKALOĞLU
        • Çamlıyayla : Veli AVCI
        • Erdemli : Aydın TETİKOĞLU
        • Gülnar :Yusuf Ziya YAKTI
        • Mezitli : Turgay GÜLENÇ
        • Mut : İsa UĞUR
        • Silifke : Abdullah ASLANER
        • Tarsus : Mehmet Ali AKYÜZ
        • Toroslar : Mehmet SOĞUKPINAR
        • Yenişehir : Nevzat ŞENGÖK
    • İzin Vekalet Durumları
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
    • Resmi İlan Portalı
    • Basın Kuruluşları Listesi
    • Kent Özeti
    • Mevzuat
      • Valilik Genelgeleri
      • Koronavirüs Genelgeleri
      • Genel Emirler
      • Yönergeler
    • İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararları
      • 2024-1 Nolu Karar
      • 2023-2 Nolu Karar
      • 2023-1 Nolu Karar
      • 2022-06 Nolu Karar
      • 2022-05 Nolu Karar
      • 2022-04 Nolu Karar
      • 2022-03 Nolu Karar
      • 2022-02 Nolu Karar
      • 2022-01 Nolu Karar
      • 2021-38 Nolu Karar
      • 2021-37 Nolu Karar
      • 2021-36 Nolu Karar
      • 2021-35 Nolu Karar
      • 2021-34 Nolu Karar
      • 2021-33 Nolu Karar
      • 2021-32 Nolu Karar
      • 2021-31 Nolu Karar
      • 2021-30 Nolu Karar
      • 2021-29 Nolu Karar
      • 2021-28 Nolu Karar
      • 2021-27 Nolu Karar
      • 2021-26 Nolu Karar
      • 2021-25 Nolu Karar
      • 2021-24 Nolu Karar
      • 2021-23 Nolu Karar
      • 2021-22 Nolu Karar
      • 2021-21 Nolu Karar
      • 2021-20 Nolu Karar
      • 2021-19 Nolu Karar
      • 2021-18 Nolu Karar
      • 2021-17 Nolu Karar
      • 2021-16 Nolu Karar
      • 2021-15 Nolu Karar
      • 2021-14 Nolu Karar
      • 2021-13 Nolu Karar
      • 2021-12 Nolu Karar
      • 2021-11 Nolu Karar
      • 2021-10 Nolu Karar
      • 2021-9 Nolu Karar
      • 2021-8 Nolu Karar
      • 2021-7 Nolu Karar
      • 2021-6 Nolu Karar
      • 2021-5 Nolu Karar
      • 2021-4 Nolu Karar
      • 2021-3 Nolu Karar
      • 2021-2 Nolu Karar
      • 2021-1 Nolu Karar
      • 2020-1 Nolu Karar
      • 2020-2 Nolu Karar
      • 2020-3 Nolu Karar
      • 2020-4 Nolu Karar
      • 2020-5 Nolu Karar
      • 2020-6 Nolu Karar
      • 2020-7 Nolu Karar
      • 2020-8 Nolu Karar
      • 2020-9 ve 10 Nolu Karar
      • 2020-11 Nolu Karar
      • 2020-12 ve 13 Nolu Karar
      • 2020-15 Nolu Karar
      • 2020-16 Nolu Karar
      • 2020-17 Nolu Karar
      • 2020-18 Nolu Karar
      • 2020-19 Nolu Karar
      • 2020-20 Nolu Karar
      • 2020-21 Nolu Karar
      • 2020-22 Nolu Karar
      • 2020-23 Nolu Karar
      • 2020-24 Nolu Karar
      • 2020-25 Nolu Karar
      • 2020-26 Nolu Karar
      • 2020-27 Nolu Karar
      • 2020-28 Nolu Karar
      • 2020-29 Nolu Karar
      • 2020-30 Nolu Karar
      • 2020-31 Nolu Karar
      • 2020-32 Nolu Karar
      • 2020-33 Nolu Karar
      • 2020-34 Nolu Karar
      • 2020-35 Nolu Karar
      • 2020-36 Nolu Karar
      • 2020-37 Nolu Karar
      • 2020-38 Nolu Karar
      • 2020-39 Nolu Karar
      • 2020-40 Nolu Karar
      • 2020-41 Nolu Karar
      • 2020-42 Nolu Karar
      • 2020-43 Nolu Karar
      • 2020-44 Nolu Karar
      • 2020-45 Nolu Karar
      • 2020-46 Nolu Karar
      • 2020-47 nolu Karar
      • 2020-48 Nolu Karar
      • 2020-49 Nolu Karar
      • 2020-50 Nolu Karar
      • 2020-51 Nolu Karar
      • 2020-52 Nolu Karar
      • 2020-53 Nolu Karar
      • 2020-54 Nolu Karar
      • 2020-55 Nolu Karar
      • 2020-56 Nolu Karar
      • 2020-57 Nolu Karar
      • 2020-58 Nolu Karar
      • 2020-59 Nolu Karar
      • 2020-60 Nolu Karar
      • 2020-61 Nolu Karar
      • 2020-62 Nolu Karar
      • 2020-63 Nolu Karar
      • 2020-64 Nolu Karar
      • 2020-65 Nolu Karar
      • 2020-66 Nolu Karar
      • 2020-67 Nolu Karar
      • 2020-68 Nolu Karar
      • 2020-69 Sayılı Karar
      • 2020-70 Nolu Karar
      • 2020-71 Sayılı Karar
      • 2020-72 Sayılı Karar
      • 2020-73 Nolu Karar
      • 2020-74 Nolu Karar
      • 2020-75 Nolu Karar
      • 2020-76 Nolu Karar
      • 2020-77 Nolu Karar
      • 2020-78 Nolu Karar
      • 2020-79 Nolu Karar
      • 2020-80 Nolu Karar
      • 2020-81 Nolu Karar
      • 2020-82 Nolu Karar
      • 2020-83 Nolu Karar
      • 2020-84 Sayılı Karar
      • 2020-85 Nolu Karar
      • 2020-86 Nolu Karar
      • 2020-87 Nolu Karar
      • 2020-88 Nolu Karar
      • 2020-89 Nolu Karar
      • 2020-90 Sayılı Karar
      • 2020-91 Nolu Karar
      • 2020-92 Nolu Karar
      • 2020-93 Nolu Karar
      • 2020-94 Nolu Karar
      • 2020-95 Nolu Karar
      • 2020-96 Nolu Karar
      • 2020-97 Nolu Karar
      • 2020-98 Nolu Karar
      • 2020-99 Nolu Karar
      • 2020-100 Nolu Karar
      • 2020-101 Nolu Karar
      • 2020-102 Nolu Karar
      • 2020-103 Nolu Karar
      • 2020-104 Nolu Karar
      • 2020-105 Nolu Karar
      • 2020-106 Nolu Karar
      • 2020-107 Nolu Karar
      • 2020-108 Nolu Karar
      • 2020-109 Nolu Karar
      • 2020-110 Nolu Karar
      • 2020-111 Nolu Karar
      • 2020-112 Nolu Karar
      • 2020-113 Nolu Karar
    • İl Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Valilerimiz
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
  • MERSİN
    • Şehrimiz
    • Kent Özeti
    • Tarih
    • Kültür Turizm
    • Nüfus
    • Ekonomi
    • Eğitim
    • Tarım
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Resmi Yazışma Kılavuzu
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Yatırımlar
    • PERDİS-Performans Değerlendirme Sistemi
    • Bilgi İşlem Arıza Takip ve Malzeme İstek Formları
    • E-İmza Akıllı Kart Okuyucu Başvuru İşlemleri
    • E-İçişleri EBYS, E-Otoban, E-Belediye, KEP
      • E-içişleri EBYS Entegre Kurumlar
      • E-Otoban Projesine Entegre Kurumlar
      • E-Belediye Projesini Kullanan Belediyeler
      • KEP Adresleri
    • Toplam Kalite Yönetimi
      • Kalite Politikamız
      • Misyonumuz
      • Vizyonumuz
      • Organizasyon Şeması
      • KYS Dökümanları
      • Müdürlükler
        • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
        • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
        • İdare ve Denetim Müdürlüğü
        • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
        • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
        • Protokol Şube Müdürlüğü
        • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
        • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
        • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
        • AB ve Dış İlişkiler Bürosu
        • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
        • Özel Kalem Müdürlüğü
        • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
        • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
    • Yerel Projeler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İlanlar
    • Basın Açıklamaları
  • İLETİŞİM
 

VALİ ALİ HAMZA PEHLİVAN, MERSİN İLİMİZDE DÜZENLENEN MÜFETTİŞLİK TEMEL EĞİTİM SEMİNERİ AÇILIŞ PROGRAMINA KATILDI

04.12.2023
 
Valimiz Ali Hamza Pehlivan, Emniyet Genel Müdürlüğü Teftiş Kurulu Başkanlığının 04-06 Aralık 2023 tarihleri arasında Mersin İlimizde düzenlediği Müfettişlik Temel Eğitim Semineri açılış programına katıldı.
 
Vali Pehlivan seminerin açılışında yapmış olduğu konuşmasında; “Güvenlik konusu insanlık tarihine eşdeğer bir konudur. İnsanlar topluluklar halinde yaşamaya başladığında o zamanın şartlarında adı, şekli, içeriği farklı olmakla birlikte bir erk ihtiyacını hissetmiştir. Bu da temelde insanın huzurunu, güvenliğini sağlamak olarak öngörülmüş ve devlet kavramının ortaya çıkışı da bu doğrultuda olmuştur. 
 
Güvenlik, Maslow’un ihtiyaçlar hiyerarşisinde/piramidinde, fiziksel ihtiyaçlardan hemen sonra gelen temel yaşam ihtiyacı olarak öngörülmüştür. İnsanın hayatını huzur ve esenlik içerisinde idame ettirebilmesi güvenlik ile mümkündür. Bu durum insanlar, toplumlar, devletler ve dünya için geçerliliğini korumaktadır. Tarih boyunca devlet olgusunun şekillenme süreçlerinde değişik isimlerle ve değişik yapılarla güvenliğin sağlanmasıyla ilgili kurumlar, kuruluşlar, organizasyonlar tesis edilmiştir. 
 
Thomas Hobbes’in 17. yüzyıldaki modern devlet kavramına kadar geçmişte feodal yapılar veya imparatorluk düzeninde farklı güvenlik yapılanmaları olmuştur. Genellikle askeri yapılanmalar içerisinde toplumun asayiş ve güvenliği sağlayan birimler tesis edilmiştir: 17. yüzyıldan itibaren modern devlet tanımıyla birlikte rönesans, reform hareketleri ve Fransız devrimi ile asayişle ilgili kurum, kuruluşlar biraz daha yerine oturmaya ve şekillenmeye devam etmiştir.
 
Kendi Türk devlet ve millet geleneğimize bakıldığında da 16 büyük devlet kurmuş, şanlı ve köklü bir tarihe sahip bir millet olarak tarih sahnesine çıktığımız günden itibaren güvenlik, devlet geleneğimiz içinde ziyadesiyle önemli olmuştur. Bu bağlamda kolluk kuvvetlerinin geçmişine baktığımızda Oğuz türesine kadar dayandığını görürüz.  Daha sonraları “Şubaşı” diye tabir edilen bir yapı oluşmuştur. Osman Bey, Karahisar’ı fethettiğinde oğlu Orhan Bey'e oranın yönetimini devrediyor ve Gündüz Alp’in Subaşı olarak ataması gerçekleştiriliyor. Gündüz Alp bugünkü anlamda ilk emniyet amiri olduğu kabul edilmektedir. 
 
Yıllar içerisinde dünyadaki değişimler ve gelişimler neticesinde 1829 yılında Londra Metropolitan Polis Teşkilatı kurulduktan kısa sayılabilecek bir süre sonra 1845 yılında Osmanlı Devleti’nde Türk Polis Teşkilatı kuruluyor. Türk Polis Teşkilatı kurulduğunda, o günün şartlarında devlet ve millet gelenekleriyle örtüşen oldukça özgün bir Polis Nizamnamesi çıkartıldığını görüyoruz. 
 
O günden bugüne kadar 1900’lü yılların başı ve Cumhuriyet döneminde yapılan düzenlemelerle, Türk Polis Teşkilatı giderek daha da yapısal, kurumsal ve sağlam bir temele oturtularak bugünlere kadar gelmiştir. Türk Polis Teşkilatı, kardeş kurumlar olan Jandarma Teşkilatı ve Sahil Güvenlik Teşkilatı ile birlikte,koordinasyon ve işbirliği içinde ülkemizin huzuru, güvenliği ve esenliği için çok büyük hizmetler vermektedir. 
 
Bizler Mülki İdare Amirleri olarak Polis Teşkilatı mensuplarıyla yakın mesai arkadaşlığı içerisindeyiz. Ülkemizin doğusunda, batısında, güneyinde, kuzeyinde gerek terörle mücadelede, iç güvenliğin sağlanmasında her çeşit suçlarla mücadelede, vatandaşımızın can güvenliğinin sağlanması konusunda teşkilatın ne kadar büyük bir özveriyle çalıştığına şahitlik etmekte ve elimizden gelen her türlü desteği vermekteyiz.
 
Türkiye Cumhuriyeti olarak büyük bir aileyiz ve Türkiye Cumhuriyeti ailesi içerisinde İçişleri Bakanlığı ve bağlı teşkilatlar olarak da büyük bir ailemiz var. Kolluk birimlerimiz içerisinde çalışan on binlerce mesai arkadaşımız bulunmaktadır. Mesleğe giriş süreci, mesleğe kabulden sonraki intibak süreçlerinde değişik branşlardaki çalışma ve faaliyetler çok önemlidir. Belli bir bilgi birikimiyle başlayıp zaman içerisinde bu bilgilerin pekiştirilmesi süreci de çok önemlidir. 
 
Bu süreç devam ederken, dünyada ve ülkemizde suç çeşidi artarken, personelimizin veya sistemin bütünüyle denetlenmesi de büyük önem arz etmektedir. Bu denetlemenin sadece hataların ortaya çıkartılması olarak da anlaşılmaması gerekiyor. Kolluk birimlerimizin önleyici hizmetlerinin olduğu gibi teftiş birimlerimizin de önleyici hizmetleri bulunmaktadır. Gerek disiplin bağlamında gerek iş ve işlemlerin yerine getirilmesi bağlamında hatalar ortaya çıkmadan rehberlik etmek, bilinçlendirmek, var olan bilgileri pekiştirmek önemlidir. Bunu da siz kıymetli müfettişlerimiz yapmaktasınız.
 
Soruşturma ve genel teftiş vesilesiyle İllerimize yapmış olduğunuz her ziyaret, teşkilatın birimlerine ve birimlerin çalışmalarına da ışık tutuyordur diye düşünüyorum. Bu yapıcı ve rehberlik edici yaklaşım işlerdeki verimi giderek arttıracaktır. Sizler bugünler vesilesiyle bir araya gelerek hem mevzuat açısından hem uygulama açısından var olan bilgileri veya yeni eklenerek güncellenen bilgileri burada paylaşıyorsunuz. Akabinde de sahaya yansıtıyorsunuz. 

Bu maksatla gerçekleşecek olan eğitim seminerine Mersin İlimizde ev sahipliği yapmaktan memnuniyet duyuyoruz.

Mersin İlimiz, Anadolu'muzun doğudan Akdeniz'e açılan kapısı konumundadır. Akdeniz'in turkuazıyla, Torosların yeşilinin adeta harmanlandığı, nüfus ve ekonomik anlamda sektörel çeşitliliğinin fazla olduğu ve nüfusunun 2 milyon bandında bulunduğu, sektörel anlamda da ülkemizin ekonomisine en çok değer katan İllerden biri konumundadır. Bu kozmopolit yapı asayiş hizmetlerini de yoğunlaştırıyor. Geçmişten bugüne İlimizde özellikle Akdeniz ilçemizde terörle mücadele başta olmak üzere bütün diğer asayiş ve güvenlikle ilgili hususlarda çok yoğun mücadeleler olmuş. Bu mücadele kesintisiz devam ediyor. 
 
İlimizde emniyetle ilgili akla gelebilecek, bütün başlıklarda, yurdumuzun genelinde olduğu gibi başarılı hizmetler, operasyonlar gerçekleştiriliyor. Başta Sayın Cumhurbaşkanımızın, İçişleri Bakanımızın destekleri ve himayeleri, Emniyet Genel Müdürlüğümüz, Jandarma Genel Komutanlığımız, Sahil Güvenlik Komutanlığımız ve taşrada Valiliğin himayelerinde İl Emniyet Müdürlüğümüz, İl Jandarma Komutanlığımız ve Sahil Güvenlik Komutanlığımız, adli boyutuyla da Adliyemizle de koordinasyon içerisinde bu hizmetler en etkin şekilde yerine getiriliyor. 
 
Bu alanda kat edilen mesafeler vatandaşımıza huzur ve esenlik olarak yansıyor. Bunun memnuniyetini hep birlikte yaşıyoruz. Bu yolda hizmet eden, alın teri döken ve emek ortaya koyan bütün mesai arkadaşlarımıza şükranlarımızı sunuyorum. Onların gece gündüz ortaya koymuş olduğu gayret ve mesai huzur içerisinde yaşayarak geleceğe güvenle bakmamızın teminatı oluyor. Sizler değerli Müfettişlerimiz, yaptığınız teftiş çalışmalarıyla bu sürece katkıda bulunuyorsunuz. Sizlere de teşekkür ediyor, görevlerinizde başarılar diliyorum. Bu duygularla, seminerin hayırlı uğurlu olmasını diliyor, İlimize hoş geldiniz diyorum.” dedi.
 
Programda, Teftiş Kurulu Başkanı İsmail Dalkılıç da bir konuşma gerçekleştirdi.
 
Mersin İl Emniyet Müdürlüğü Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü toplantı salonunda yapılan seminerin açılışına Cumhuriyet Başsavcısı Tolgahan Öztoprak, Vali Yardımcısı Adem Yılmaz, Akdeniz Kaymakamı Zeyit Şener, İl Emniyet Müdürü Mehmet Aslan, İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Ercan Atasoy, Sahil Güvenlik Akdeniz Bölge Komutanı Tuğamiral Oğuz Bavbek, Polis Baş Müfettişleri ve Polis Müfettişleri katıldı.
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Erişebilirlik
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Resmi Gazete
  • Resmi İlan Portalı
T.C. MERSİN VALİLİĞİ Akkent Mahallesi Hüseyin Okan Merzeci Bulvarı No:662 P.K. : 33160 Yenişehir / MERSİN
0324 341 1023
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız